субота, 8. фебруар 2014.



Komponujete,bavite se muzikom i zeleli bi ste da zaradite od toga,ali ne znate kako?
AudioJungle je dobar nacin da zaradite od prodaje svojih pesama.

Ukratko cu vam objasniti kako stvari funkcionisu,jer sam i sam clan ovog marketplace-a…Skoro sam naravio profil i za sad sam zaodvoljan kako sve funkcionise…Naravno,potrebno je uloziti trud i biti strpljiv da bi vam se isplatilo…
Kao i vi i ja sam na pocetku,ali se nadam da cu vam pomoci da se bolje upoznate sa ovim nacinom zarade…Postoji dosta online prodavnica,ugalvno sve rade po istom principu…

Sta je AudioJungle?

AudioJungle je deo Envato marketplace-a koji se iskljucivo bavi prodajom muzike.U okviru Envato marketplace-a takodje mozete prodavati slike,video zapise,animacije,gotove graficke radove,ali o tome vam necu pisati jer nemam iskustva sa tim….
Audiojungle obuhvata sve muzicke zanrove…Najvise se bazira na kratkim ili duzim audio zapisima koji ce biti podloga u video reklamama,video igricama,na web stranicama itd…

Kako poceti?

Pravljenje naloga na AudioJungle je veoma jednostavno.
Sve sto trebate da uradite je da popunite osnovne podatke,odradite jedan kratak test,koji govori o pravilima marketplace-a i mozete poceti sa upload-om svojih pesama…Dobra stvar je to sto ne morate da ostavljate nikakve podatke vezane za svoj racun u banci,jer kada napravite nalog imate virtuelni novcanik na koji ce vam leci novac cim prodate svoju pesmu…Taj novac mozete povuci cim sakupite 50$.
Cene pesama zavise od trajanja.
Ako pesma traje do 1min,cena pesme ce biti 12$,od toga vama ide 50%.
Ako pesma traje  1min-2min cena ce biti 15$.
Ako pesma traje preko 2min,cena ce biti 19$…
Mozete raditi I zvucne efekte od po par sekundi koji ce kostati dolar,dva…

Zaboravio sam da napomenem da kada pravite nalog imate opciju da birate da li cete biti ekskluzivni autor Ili ne.Ako izaberete da ste ekskluzivni autor imacete 50% od prodaje i necete moci da prodajete iste pesme u nekim drugim online prodavnicama.Ako izaberete da niste ekskluzivni autor imacete oko 30% od prodaje pesama,ali cete moci da pesme koje prodajete na audiojugle-u prodajete i u drugim online prodavnicama.Mislim da vam je ova prva opcija bolja,ali na vama je da odlucite…

Prvo sto trebate da uradite je da odete na ovaj LINK.

Ovo je moj ref link,preko kog mozete da napravite nalog,procedura je ista samo sto cete meni pomoci,naravno ako zelite…Stvar je ista kao i na drugim sajtovima ovog tipa,ako nekog dovedete preko svog ref linka,dobicete odredjeni procenat.U ovom slucaju to je 30%,koji,naravno,ne uticu na vasu zaradu.Znaci,nece vama odbiti 30% i dati meni…Ako ne zelite,mozete otici na www.audiojungle.com i tu poceti sa pravljenjem naloga.Na vama je da odlucite..:) Isto ovo meozete i vi kasnije raditi,ali nije neophodno.Na vama je, ako zelite da sebi povecate zaradu…Glavno je raditi pesme!

Kada vam se otvori stranica kao na slici idite na Create an Envato Account.

Otvorice vam se sledeca stranica gde cete upisati podatke koji se traze…
   
Kada kreirate account moracete da procitate pravila sajta,jer cete nakon toga imati da odradite kratak test koji sam vec spomenuo. Jednostavno je sve,tako da ne verujem da cete imati problema.U slucaju da vam nesto ne bude jasno,slobodno mozete da mi posaljete MAIL.
 
Kada zavrsite sa testom i kada vam nalog bude odobren,mozete poceti da sredjujete stranicu…Napravite neki logo,ili nadjite nekog ko ce vam pomoci…
 
U gornjem desnom uglu ce vam stajati vas username i pored ce biti vas virtuelni novcanik.Tu ce pisati koliko ste novca zaradili…Kada otvorite padajuci meni,imate da izaberete UPLOAD.
U toku  UPLOAD-a pesme  moracete da opisete svoju pesmu u dve,tri recenice,da upisete tempo,trajanje pesme,zanr,da stiklirate WAV ili MP3, (moze i jedno i drugo,sto vam  preporucujem),da stavite tagove ( do 30 tagova).

WAV i PM3 treba da budu spakovani u ZIP fajlu.

Takodje trebate da posaljete preview koji ce biti zasticen “vodenimzigom” koji mozete skinuti OVDE. 
Tekst pod rednim brojem 4. Create your audio preview 

Kada zavrsite sa tim,pesma nece odmah ici na prodaju,jer mora da zadovolji odredjene kriterijume,kvalitet,aranzman i da li je to sto ste napravili potrebno njima…Cekacete nekih 5,6 dana,ponekad i manje,onda ce vam stici mail da li je vasa presma odobrena za prodaju ili ne…Ako nije,detaljno ce vam napisati u cemu je problem,sta trebate da promenite…
 

Kada vasa pesma bude odobrena na marketplace-u trebate da reklamirate to sto radite…
Najblji nacin je da napravite soundcloud profil,uclanite se u razne grupe,napravite youtube kanal,twiter i ostale stranice koje mislite da ce vam pomoci da promovisete svoju muziku…Uclanite se i u oficijalnu soundcloud grupu audiojungle:


 
Vazno je da znate da necete  preko noci zaraditi novac,jer na marketplace je velika konkurencija…Ima mnogo kvalitetnih muzicara koji se godinama bave ovim vidom zarade.Koji imaju po 30000 prodatih pesama!Bitno je da ne odustajete,jednostavno trudite se da vam svaka pesma bude bolja od predhodne…

Bitno je shvatiti da je ovo dodatna zarada!
Nadam se da sam vam bar malo pomogao da shvatite kako funkcionise ovaj vid dodatne zarade!


Za sve dodatne informacije posaljite mi MAIL,na koji cu vam rado odgovoriti…


Kako podići novac?

O tome kako podići novac pročitajte ovde.



SRECNO! ;)

6 коментара:

  1. Super stvar, srećno svima.Ako ne zaradim ništa, bar si kreativan...

    ОдговориИзбриши
  2. Poz ljudi!

    Planiram da se registrujem na ovaj sajt ali mi nije jasno kako da podignem kesh(naravno ako ga zaradim-nadam se) :) ako nemam nikakav racun i to jer konkretno imaju samo moju email adresu?! Pa ako je neko voljan da mi objasni!
    Pokusao sam da posaljem meil na ovu adresu ali nesto nece pa se zato obracam u komentaru! Nadam se da cu dobiti neki odgovor! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Pozdrav,
    prvo je potrebno da napravis skrill nalog (imas dosta blogova koji pisu o tome,kako da napravis nalog),nakon toga je potrebno da otvoris devizni racun (najbolje u banca instesi).Kada ti naprave karticu u banci onda je potrebno da spojis skrill nalog sa tvojim deviznim racunom .I to imas objasnjeno na netu,youtube,bukvalno korak po korak ti je sve objasnjeno...E onda,kada zaradis neke pare,zatrzis isplatu,samo ukucas svoju email adresu sa kojom se logujes na skrill...posle mesec dana novac ti stize na skrill nalog i onda te pare saljes na svoj devizni racun u banci i kroz sedam dana pare ti stizu :D Ovde sam ti sve ukratko objasni,ali ako bude trebala jos neka pomoc,tu sam... :) poz

    ОдговориИзбриши
  4. http://ivanzna.com/online-placanje/moneybookers/

    ovde je objasnjenje za skrill

    ОдговориИзбриши